Datorită numărului mare de comenzi primite, este posibil să avem întârzieri în livrarea comenzilor către dvs. Vă cerem scuze pentru inconvenient și vă asigurăm că avem în vedere livrările comenzilor în ordinea primirii lor. Vă mulțumim pentru înțelegere!
Ne poti contacta la 0720 880 567 sau daniela.moldoveanu@anevar.ro

Returnare produse


Clientul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, respectiv de a solicita anularea comenzii, fără a preciza motivele, în termen de 30 zile calendaristice, fără să suporte alte cheltuieli decât cele prevăzute de lege. Pentru exercitarea dreptului de retragere la timp, clientul trebuie să informeze vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă. Declarația de retragere poate fi depusă:

  • în scris la adresa: Str. Scărlătescu nr. 7, sector 1, București;
  • în format electronic, prin intermediul poștei electronice la adresa: daniela.moldoveanu@anevar.ro;

Perioada de retragere din contractul de vânzare începe de la data la care produsul a fost preluat de către consumator sau de către o parte terță desemnată de acesta, alta decât transportatorul, iar în cazul unui contract de vânzare, care:

  • include mai multe produse care sunt livrate separat, de la intrarea în posesie a ultimului produs sau
  • ține de livrare periodică de produse pe o perioadă determinată – de la intrare în posesie a primului produs;

Vânzătorul are obligaţia de a comunica clientului confirmarea de primire a retragerii (anulare a comenzii) iar în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea declaraţiei de reziliere din partea clientului, va restitui clientului toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a produsului (cu excepția costurilor suplimentare ce rezultă din modul de livrare ales de client, altul decât modul cel mai ieftin, obişnuit de livrare disponibil în magazinul online).

Vânzătorul va returna plata folosind aceeași metodă de plată pe care a folosit-o clientul, cu excepția cazului în care consumatorul a fost de acord în mod clar, cu un mod diferit de restituire care nu-i creează nici un fel de costuri. Vânzătorul va putea amâna returnarea plăţilor făcute de client până în momentul recepţionării produselor sau primirea unei dovezi a clientului că a expediat produsele.

Clientul are obligaţia imediată, dar nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la ziua în care a renunţat la contract, să restituie produsul vânzătorului.

Consumatorul va suporta costurile directe de returnare a produsului.

Folosim cookies pentru a optimiza functionalitatea si performanta website-ului si pentru a imbunatati experienta de navigare si serviciile pe care le oferim. Continuarea navigarii pe website-ul nostru se considera acceptare a politicii de confidentialitate.

Esti de acord cu utilizarea acestora?

Da, sunt de acord Citeste mai multe...