Ne poti contacta la 0720 880 567 sau daniela.moldoveanu@anevar.ro

Cum platesc produsele


Vânzătorul pune la dispoziția clientului, în principiu, următoarele metode de plată:

  • ramburs - plata la curier, în momentul primirii coletului;
  • online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Dacă ați ales metoda de plată "Online prin card bancar" este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți.

Plățile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa și MasterCard (Visa/Visa Electron și MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizațiile care asigură tranzacțiilor on-line același nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigură în primul rând că nici o informație legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăți, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa și MasterCard.

Important de știut! - Pentru plățile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

Metodele disponibile de plată pot fi condiționate și de metoda de livrare aleasă de client.

Decontarea tranzacțiilor electronice și a celor efectuate cu cardurile de plată se efectuează în funcție de alegerea clientului prin intermediul platformelor autorizate;

În cazul în care vânzătorul nu primește plata de la clientul care a ales să plătească în avans, adică plata prin transfer bancar, plată electronică sau plată cu cardul online, departamentul Relații Clienți poate contacta clientul în vederea reamintirii efectuării plății, inclusiv poate să trimită un e-mail. Nerealizarea plății în termen de 4 zile de la plasarea comenzii, iar apoi suplimentar încă în termen de 3 zile, duce la anularea comenzii, respectiv anularea contractului de vânzare. Clientul, poate anula comanda până la primirea mesajului despre trimiterea acesteia, fără a suporta consecințe, luând legătura cu vânzătorul prin intermediul departamentului Relații Clienți, însă această acțiune nu încalcă drepturile lui de retragere din contract.

În cazul în care clientul alege să plătească ramburs la primirea coletului, acesta este obligat să efectueze plata la primirea coletului. Refuzarea primirii coletului chiar și în termenul stabilit suplimentar duce la rezilierea contractului de vânzare. Clientul, poate anula comanda până la primirea mesajului despre trimiterea acesteia, fără a suporta consecințe, de asemenea această acțiune nu încalcă drepturile lui de retragere din contract.

Folosim cookies pentru a optimiza functionalitatea si performanta website-ului si pentru a imbunatati experienta de navigare si serviciile pe care le oferim. Continuarea navigarii pe website-ul nostru se considera acceptare a politicii de confidentialitate.

Esti de acord cu utilizarea acestora?

Da, sunt de acord Citeste mai multe...